قاطی پاتی

گرگ شد آن سگی که سالها ب وفاداری اش شکی نبود...خیانت را میدید اما سکوت میکرد...حالا هر کسی ک دم از وفاداری و عشق میزند را تکه پاره میکند...

بچه که بودم وقتی یه سوال میپرسیدم
در 99% موارد بهم جواب میدادن که: "بزرگ میشی خودت میفهمی!"
حالا بزرگ شدم ...
یکی بگه من بچه بودم چی میپرسیدم! :|

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺑﻘﯿﻪ
ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻦ؟؟؟؟
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺩﻭ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ
ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ...
.
.
.
.
.
ﺟﺪﺍ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ " ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﯿﻪ
......ﻫﻤﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ

پشت هر آدم موفقی یه دعــــای مـــــــــــــــادر و دو تا دست پینه بسته پـــــــــدر وجود داره ...

اونـایی‌ که می گن یه زمـانـی‌ ما عـاشــق هم بودیم
اشتبـاه می‌کنن
اون عـشــق نبود اون عــادت به دوســت داشتن بود …!!!
عشــق تاریخ انقـضاء ندارد…..

بعضیاهم مثه هندزفری میمونن هارتوپورتشون فقط توگوش ماست وگرنه واس بقیه صدای پشه هم نیستن...

فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

آره دخترم...ولی مرد خودمم...
سایه خدا بالا سرمه...سنگینی سایه هیچ نامردی رو نمیخوام...

دلگیرم از کسی که مرا غرق خودش کرد!
اما نجاتم نداد...

كسي كه دنبال اسم و رسم و موقعيت خود گشت ،
ديگر دنبال خدا نمي گردد.

دیروز رفتم داروخونه خلال دندون بخرم
ی چیزی دیدم سرم گیج رفت!!!
روش نوشته شده بود:
made in china
یعنی واقعا خلال دندون هم جز کالاهای وارداتییه؟؟؟!!!
مسِولا رسیدگی کنن!!

خدا "گناه" .. کاران .. را "فرصت" زندگی میدهد ... تا "توبه" کنن ... تا اعمال "خوب" خود را بیشتر از اعمال "بد" خود کنن .... اما .... آن هایی که "نیکو" کار هستن و به قول معروف عمل "صالح" انجام دادن "این فرصت را به آن ها نمیدهد" چرا بماند ! ... و حالا "این" عمل خدا را توصیف میکنم با دانش هایی که "دارم".
"بسمه الله" مثل خورشید آن "گل"های که ریشه در "زمین" ندارن و در تابش نور آن هستن زودتر خشک میکند "و" .. آن هایی که تو "سایه"اند دیر تر خشک میکند.

 


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت10:51---24 مرداد 1393
زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات باحال ، مطالب جالب ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:خنده دار، غمگین، سنگین،باحال، قاطی پاتی, | 22:40 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.